ΟΔΗΓΙΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΕΛΕΓΧΟΥ ΛΑΜΠΤΗΡΑ
1. Κατεβάστε την εφαρμογή
Κατεβάστε και εγκαταστήστε την εφαρμογή Smart Life από το Play Store (Android) ή το App Store (IOS)
2. Δημιουργία Λογαριασμού
Ανοίξτε την εφαρμογή. Εάν είστε νέος χρήστης, επιλέξτε create new account και ακολουθήστε τα βήματα για να ολοκληρώσετε το setup. Εάν έχετε ήδη λογαριασμό, απλά επιλέξτε login to account και δώστε τα στοιχεία σύνδεσής σας.
3. Προσθήκη Τοποθεσίας (Adding Location)
Επιλέξτε Create Home στην αρχική σελίδα. Θα οδηγηθείτε στην σελίδα Add Location, όπου μπορείτε να ρυθμίσετε την ονομασία & τοποθεσία σπιτιού και να επιλέξετε ή να προσθέσετε δωμάτια. Επιλέξτε Done και θα εμφανιστεί το παράθυρο Success! Επιλέξτε Done ξανά για να ολοκληρώσετε τη ρύθμιση.
4. Αναγνώριση Λαμπτήρα (Pairing)
Εφαρμόστε τον λαμπτήρα στο ντουί του και ανάψτε τον. Ξεκινήστε τη διαδικασία αναγνώρισης αναβοσβήνοντάς τον 5 φορές, αφήνοντας περίπου 1sec κάθε φορά. Ο λαμπτήρας τώρα πρέπει να αναβοσβήνει γρήγορα. Σε περίπτωση που δεν αναβοσβήνει γρήγορα, μην συνεχίσετε αλλά επαναλάβετε τη διαδικασία.
Επιλέξτε add device ή το σύμβολο + στο Smart Life
Επιλέξτε Lighting στη σελίδα add device και επιλέξτε τύπο λαμπτήρα. Βεβαιωθείτε ότι ο λαμπτήρας αναβοσβήνει γρήγορα και επιλέξτε indicator is blinking rapidly για να συνεχίσετε.
Εισάγετε τον κωδικό του Wi-Fi σας και επιλέξτε confirm. (Εάν επιθυμείτε να συνδεθείτε σε άλλο δίκτυο, επιλέξτε change network)
Το Smart Life θα ανιχνεύσει και θα συνδέσει το λαμπτήρα σας. Μόλις η διαδικασία αναγνώρισης ολοκληρωθεί επιτυχώς, θα εμφανιστεί η σελίδα Device Succesfully Added.
Ρύθμιση Voice Assistant
Ανοίξτε την εφαρμογή Google Home και συνδεθείτε στο λογαριασμό σας Google. Στη σελίδα profile επιλέξτε Settings (Android) ή More Settings (iOS) και στη συνέχεια επιλέξτε Home Control στη σελίδα Assistant. Επιλέξτε + στη σελίδα Home Control και στη συνέχεια Grid Connect. Συνδεθείτε με τα στοιχεία σας και επιλέξτε Now > Authorise.
ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΔΕΚΤΕΣ
Α)Στην περίπτωση ελαττωματικού υλικού εισαγωγής της GIGALED ή λάθους της GIGALED στην παραγγελία γίνεται ΑΜΕΣΗ αντικατάσταση και τα μεταφορικά είναι δωρεάν.
Β)Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση θα πρέπει να πληρώσετε τα μεταφορικά.
ΟΡΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ
Τα προϊόντα πρέπει να είναι σε καλή κατάσταση, να φέρουν άρτια συσκευασία και να μην είναι χρησιμοποιημένα.
Τυχόν ελαττωματικά προϊόντα μεταπώλησης μπορούν να επιστραφούν υπό τους όρους της πολιτικής επιστροφών της εκαστοτε εταιρίας.
Για τυχόν αλλαγές στις πληροφορίες του υλικού και στα τεχνικά χαρακτηριστικά των προϊόντων μεταπώλησης, η GIGALED δεν φέρει καμία ευθύνη ,εάν δεν έχει ενημερωθεί επίσημα από τους αντιπροσώπους της .Για αλλαγές που θα τύχει να υπάρξουν , φέρουν αποκλειστικά την ευθύνη οι αντιπρόσωποι των εκαστοτε εταιριών
Δεν υπάρχουν αξιολογήσεις ακόμα.